Wednesday, January 19, 2011

Kasihan Lelaki Xensem...Hurmm

Assalamualaikum semua en3 petang ni berkenaan pandangan perempuan(pendapat je k) terhadap lelaki x encem n lelaki ensem...emm wahai lelaki korang tergolong dalam kategory yg mana? Ensem or X? Biar xensem asal baik ati, bia xensem asalkan jujur, ensem saje xgune gak kalu yg len hancurr waaa start mengarut dah aku neh ok2 jom usha2 hehe

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap :- woow,
cool giler...
Kalau lelaki tak handsome
pendiam
Perempuan akan cakap :- eh
perasan bagus...

Kalau lelaki handsome berbuat
jahat
Perempuan akan kata :- nobody's
perfect
Kalau lelaki tak handsome
berbuat jahat
perempuan akan cakap :-
memang.... muka pun macam
pecah rumah!

Kalau lelaki handsome
menolong perempuan yg
diganggu
perempuan akan cakap :-
wah.. machonya.. macam hero
filem!
Kalau lelaki tak handsome
menolong perempuan yang
diganggu
Perempuan akan kata :- entah2
kawan dia...

Kalau lelaki handsome dapat
perempuan cantik
perempuan akan kata :- sepadan
sangat...
Kalau lelaki tak handsome dapat
perempuan cantik
perempuan akan kata :- mesti
kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal
kekasih
perempuan akan kata :- jangan
sedih, kan saya ada..
Kalau lelaki tak handsome
ditinggal kekasih
perempuan akan kata :-
(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah,
patutlah, tengok saja
luarannya)...

Kalau lelaki handsome
penyayang binatang
perempuan akan cakap :
-
perasaannya halus...penuh kasih
sayang
Kalau lelaki tak handsome
penyayang binatang
perempuan akan cakap :- sesama
keluarga memang harus
menyayangi...

Kalau lelaki handsome bawa
BMW
perempuan akan cakap :
-
matching... hebat luar dalam
Kalau lelaki tak handsome bawa
BMW
perempuan akan cakap :- bang,
bosnya mana?...

Kalau lelaki handsome tak mau
bergambar
perempuan akan cakap :- pasti
takut kalau2 gambarnya
tersebar
Kalau lelaki tak handsome tak
mau bergambar
perempuan akan kata :- tak
sanggup melihat hasilnya ya?...

Kalau lelaki handsome menuang
air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap :- ini
barulah lelaki gentlemen
Kalau lelaki tak handsome
menuang air ke gelas
perempuan
perempuan akan cakap :- naluri
pembantu, memang begitu....

Kalau lelaki handsome bersedih
hati
perempuan akan cakap :- let me
be your shoulder to cry on
Kalau lelaki tak handsome
bersedih hati
perempuan akan kata :- kuat
nangis!! lelaki ke bukan ni?

P/s :- wa xensem waaaaaaaaaaa
KyLeRiL :-

11 comments:

Ujang9897 said...

erm...aku nk kategori tak kesian la..heee

NurLailatul said...

huhuhuu...kesian..

KyLe said...

@Ujang9897ko ensem jang xpe petik jari 10 datang haha

KyLe said...

@NurLailatulkecian kan huhuhuhu

CIK IMAKASIHDANI said...

hoho...lelaki pun same,ade gak y memandang rupa...hehe..lumrah manusia nak y cantik2 saje..tapi ble dah suke xhensem pun nmpak cam hensem..:D

KyLe said...

@CIK IMAKASIHDANIyap xdinafikan laki pun mcm 2 jugak :) tepuk dada tanye hati kui3x

rieyana ynn said...

alah...memang sume nak yg hensem...bila kita suka owg tu...owg lain tgk tak ensem...bagi kita hensem sgt...kahkah..;d

KyLe said...

@rieyana ynnyela2 pe2 pun trime dirinya seadaanya pedulikan pe yg org nak kate pe n yg pnting tgk hati

uCOpXSeries said...

NasIB2. .mTOk2 sOK jD eNSem. .huHUk

KyLe said...

@uCOpXSerieskahkah de gop mg cop hahaha...mg dakpe smart n ensem kihkih

uCOpXSeries said...

KaHKaH Z. .LAsUM keJUt aKU adE oP. .mUN soRAm jE oYAk aKU g2. .toBAk thaRU. .

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by