Tuesday, January 11, 2011

Lelaki Menangis????

Kenapa?
Korang ingat, lelaki tak boleh menangis ke? Jangan hanya ingat perempuan je yang boleh menangis. Lelaki pun boleh menangis gak.
Tetapi korang mesti tertanya-tanya, kenapa jarang sangat tengok lelaki menangis. Kalau korang tengok lelaki je, mesti korang kata, “Ala, lelaki…Tunjuk macho la tu…” Lelaki sebenarnya bukan tak nak menangis, tetapi dorang pandai menghargai sebenarnye. Kan
kalau kite menangis, kite keluarkan air mata. Yang lelaki ni bagus, dorang nak simpan air mata dorang tu. Nak bersihkan mata katanya. Selain daripada itu, lelaki ni suke perempuan puji dorang. Kalau lelaki tak menangis je, perempuan akan cakap ayat ni lagi, “Ala, lelaki… Tunjuk macho la tu…” Bukan lelaki nak berbangga-bangga, ataupun riak. Dah perempuan nak puji.Dah perempuan nampak ke-macho-an lelaki. …Pemikiran lelaki dengan perempuan memang berbeza.Perempuan kalau tengok cerita yang sedih-sedih, mesti menangis. Tapi bila lelaki tengok cerita yang sedih-sedih, dorang akan rilek je. Cool. Takde nangis-nangis ni. Buat penat je. Dah la dorang penat balik dari kerja. Ni balik rumah nak nangis-nangis pulak. Tambah lagi penat ada la.… Lagi satu, lelaki kan dikenali dengan kekuatannya. Kalau menangis, habis la dorang punya kekuatan, ke-tough-an tu
semua hilang.kah3x poyo je kan bkn wa tp lu yg gah bc en3 ni...peaceeeeee :-)
KyLeRiL :-

8 comments:

Qaseh dalia adelia said...

elelelele padahal malu nak nages

KyLe said...

@Qaseh dalia adelia
hahahaha bkn malu lah kah3x hanyer laki je tau wekkk

iekasub said...

oww...now i knoww.. :D

KyLe said...

@iekasub
hehehe iekasub gi2 lah cete nyer

Siti Fatimah Fuzz said...

kalau lelaki nangis...bukan nama nya lelaki la....
sama jugak..kalau perempuan tak mudah menanges, bukan nama nya perempuan la....hehhe

KyLe said...

@Siti Fatimah Fuzz
wahhhh fuzz btl2 2 hehe

armouris said...

lagi info tentang menangis di SIHAT SELALU - Kenapa Perempuan Lebih Banyak Menangis

KyLe said...

@armourisowh tq armouris :)

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by