Thursday, October 31, 2013

ANGRY BIRDS Bakal Dijadikan Filem

Sebuah filem animasi 3D yang akan datang berdasarkan app ANGRY BIRDS Rovio yg akan diarahkan oleh Fergal Reilly...Ia telah menjadi salah satu daripada francais hiburan terbesar di dunia , dan sejak pelancarannya pada tahun 2009 , ia telah menjadi nombor satu aplikasi dibayar sepanjang zaman.

Bercakap mengenai Sky Jeff Randall Live, Jami Laes , ketua bahagian permainan di Rovio Entertainment , berkata: " Pada awalnya, ia adalah cukup jelas bahawa sesuatu tentang permainan , kira-kira watak-watak, tentang dunia , benar-benar terlibat peminat di besar cara. "

Kejayaan francais ANGRY BIRDS telah memberi manfaat kepada keuntungan syarikat.Pada tahun 2012, lebih daripada dua kali ganda pendapatan £ 129.09m dengan satu perempat daripada satu bilion orang bermain permainan setiap bulan.

Hampir separuh daripada pendapatannya datang dari pembarangan tahun lepas sebagai peminat membeli mainan dan lain-lain versi fizikal berjenama watak-watak kegemaran mereka.

Filem 3D adalah kemasukan pertama syarikat ke dalam filem, tetapi peminat telah diperkenalkan ke dalam dunia diperluaskan Angry Bird mingguan melalui siri animasi Angry Bird Toons itu.

Kartun yang telah dikeluarkan pada bulan Mac , telah mempunyai lebih daripada satu bilion views.

Encik Laes berkata filem baru : "Saya rasa peminat akan sangat gembira mengenai pengalaman filem yang kita membawa keluar pada 1 Julai, 2016.Dan pada masa depan beliau berkata: " Kami sedang merancang lebih luas daripada hiburan.

P/S :- WAHHHHHH xsabo wa nak tgk film ANGRY BIRDS yg bakal ditayang xlama lg wakakakakaka
KyLeRiL :-

2 comments:

Vee said...

bakal meletop nih ... ramai sgt peminat kat dunia .

Unknown said...

errr den download je movie ni nanti..haha

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by