Wednesday, October 30, 2013

Hobi Budak Umur 8 Tahun Yang Mengasyikkan

Gambar-gambar yang menakjubkan menunjukkan surfer termuda dunia menunggang ombak pada usia TIGA TAHUN!!!!














Triston Gailey yang comel menjadi surfer termuda di dunia berusia TIGA TAHUN. jangan xcye plak ok silalah percaya xcye lg ok tgk gambar beliau dibawah

Triston Gailey menarik dalam ramai penonton kerana dia mempercepatkan bersama-sama gelombang lebih daripada dua kali ketinggian sendiri di Pismo Beach, California.

Bapa bangga beliau Todd Gailey , 35, yang telah dilatih sejak dia masih dalam lampin, berkata: "Dia suka air dan dia mencintai cabaran Dia berani. .

"Dia ini benar-benar kelihatan hebat pada muka apabila beliau surfs . Saya fikir orang-orang berjaya dan dia suka perasaan melayari sepanjang jalan masuk

" Triston tahu melayari adalah satu perkara yang besar -orang. Beliau menikmati mengetahui dia menolak dirinya dan dia melakukan sesuatu yang anak-anak kecil yang lain tidak lakukan. Ia membuat dia berasa istimewa."

Anak kecil yang mula membangunkan kemahiran apabila beliau hanya dua , pertama menguasai papan boogie dan skateboarding.

Bapanya, seorang ahli bomba dan penyelamat , kemudian membuat dia lulus 25 meter ujian renang sebelum membenarkan beliau untuk memukul laut.

Dan walaupun anaknya yang ' semula jadi ' , Todd masih terkejut apabila melihat dia bangun dari perut dan keseimbangan beliau tegak di atas kapal.

Walaupun kemahiran beliau , imej pegun Triston memakai lifejacket dan Todd sentiasa ada untuk menolak dia keluar dan merampas dia dari air apabila dia ' menghapuskan '.

Beliau menambah: "Keselamatan adalah nombor saya satu kebimbangan saya kapten di jabatan bomba dan sebagai sebahagian daripada yang saya belajar bagaimana untuk mengelakkan kemalangan. .


p/s :- rasa2 klu kat malaysia confirm bapak dak ni kene tiau kaw2 btl x coz xsesuai lorh sukan ni utk bdk2 isy2
KyLeRiL :-

3 comments:

Vee said...

yg mengajar tu lbh hebat ... bkn senang wooo

licha said...

hoh. kecik2 dh pandai surfing.licha dah tua nk berenang pun tak reti. haha

NurulHuda Alias said...

perlukan kesabaran jugak ni...

tp budak-budak cekap pick-up...

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by