Sunday, November 24, 2013

Bangunan Restoren MCD Yang Menarik Diserata Dunia

Ia bukan rahsia bahawa rantaian makanan segera McDonald adalah yang terbesar dalam sejarah perkhidmatan makanan, dan burger yang mempunyai rasa yang sama di mana-mana. Walau bagaimanapun, setiap restoran-restoran di rangkaian itu mempunyai reka bentuk yang unik dalam kebanyakan kes. Selalunya, pereka harus datang dengan beberapa penyelesaian asal untuk restoran baru. Kadang-kadang ia adalah disebabkan oleh pendapat orang ramai dan masa yang lain ini adalah kehendak pihak berkuasa. Nah, terdapat banyak variasi restoran; haaaaa  pilihan2 restoran-restoran MCD yang paling luar biasa yang korang rasa



Clifton Hill, Victoria, Australia
Galleria Vittorio Emanuele, Milan, Italy
New Hyde Park, New York, USA
Yangshuo, China
Ulsan, South Korea
Madrid, Spain
Vinita, Oklahoma, USA
p/s:- ade lg sebenarnya tp rs ckup la kot hehehehe
KyLeRiL :-

3 comments:

Arya Estinengtyas said...

superb bangunan2 mcD ni..... Nampak gah :)

anajingga said...

yg di spain tu macam mewah sangat nak masuk kan....

Liza Licha said...

kat south korea tu dh mcm stesen minyak dh gayanya

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by