Tuesday, November 19, 2013

Drop Ride Tertinggi Di Dunia

Dengan penurunan semata-mata 415ft - yang lebih tinggi daripada Patung Liberty -  pada kelajuan 90mph, baru menaiki memecah rekod tidak akan bagi mereka yang lemah semangat. Sebuah syarikat New Jersey merancang untuk membina perjalanan penurunan 41 tingkat, menjadikannya yang tertinggi di dunia...roller coaster tertinggi di dunia, Kingda Ka di Jackson, New Jersey....gile r bapak tinggi bg yg nak try naik sila g New Jersey hokeyyy...tobat waxkan nek tgk pic pon dah kecut perut wawawa





KyLeRiL :-

3 comments:

Khalid Kyle said...

tinggi giler, hopefully one day dpt naik yg tinggi tu nak jugak rasekan huaa

Jom Terjah : Bunuh Filem Melayu!

Vee said...

klu naik mau hilang darah ni ...

amir zahari said...

Naik yang kt genting tu pun dah rasa mcm tertinggal jantung kt atas, yang ni tak tahula.. tertinggal jiwa kot..

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by