Thursday, November 21, 2013

MEDAN MUARA IKAN BAKAR TANJUNG HARAPAN

ehem3x nak cete skit kat korang plan ni dah 2,3 hr plan denagan membe serumah so smlm plan yg diplankan terjadi smlm...plan yg dimaksudkan 2 makan beso kat MEDAN MUARA IKAN BAKAR TANJUNG HARAPAN....erkkk harapan ke ahahaha mungkin dah rmi yg pnh g sni sj2 wa nak bgtau ..so kitarang setkan kul brape nak gerak,membe wa dari gombak - klang n wa dari gombak - putrajaya - klang coz mik someone hehehe dak ni ha qasehdalia


wa gerak dari putrajaya dlm kul 530 kot so sampai dlm kul 7 lbh + jln jem huhuhu pe leh wat time org blik keje n mkn punye pasal sanggup wa redah


nasib bek ms kitaorang sampai xrmi org sgt yelah kul 7 huhuhu so solat dlu n cari tpt/view yg menarik utk meratah makanan nnt...kitaorg rembat 2ekor siakap utk dimasak stem n bakar...udang utk dicelup tepung/tomyam n sotong celup tepung,sayur,sate aiskrim n len2 .....tgk jelah pic2 dibwh ni ehhhhh

siakap stimmmm,tomyam,udang/sotong celup tepung,kailan




aiskrim muara pe tah name

nak ko bil ...mkn 4 org ok kot hehehehe





KyLeRiL :-

4 comments:

Liza Licha said...

apsal ikan bakar tu hitam sgt? haha..hmm mkn seafood fresh ni best

Vee Zawiah said...

aduh ... sedapnyaaaaaa

KyLe RiL said...

@Liza Licha alah itam kulit jah isinya putih ma hehehe

fizafantagirO said...

Tak hajakkkk .hihihi

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by