Saturday, January 31, 2015

Dating Dengan Blogger Ben Ashaari

Alkisah petang semalam tengah berwassup dalam group bersama2 geng2 kelabbloggerbenashaari dengan xde angin,ribut mahupon taufan tibe2 bro ben ajak g tengok midnight movie wahhhh aku mmg xpernah keluar berdua dgn bro ben rase mcm pelik je laki klua berdua aummmm haha sebelum ni just keluar ramai2 je dengan geng kelabbloggerbenashaari

Dalam kul 10 lebih aku n bro ben singgah makan dlu la mengisi kekosongan perut yang berbunyi2 ni ermmm kitaorrang lepak kat presint 15 aka diplomatik lepak makan kat  RESTOREN THAI TOMYAM KUNG, PRESINT 15 PUTRAJAYA...aku makan ladna hehehe boleh tahan gak lah ..bro ben makan pe tah aku pon lupe nak tanye...lupe nak snap pic bro ben malu katanye hahaha





Dalam pukul 11:30 mlm kitaorang bergerak ke alamanda untuk meruskan agenda yg sebenarnye, sebelum 2 usha2 trailer nmpk menarik je cete ni sbb 2 kitaorang exited coz bruce wills ade berlakon lgpon aku memang minat kalau orang tua ni berlakon mantap n bersahaja 


Dalam kul 12:25 maka start lah movie yang ditunggu2 ni, permulaan yang baik tp bila separuh jalan aku n bro ben dah start jd confius n pelik hahahahaha, tp tengok jugak sampai habis fuhhhhhhh RUGI n x berbaloi lak rase aduhhh seriusly memang xBEST aku bg 2 bintang je tau...ermmm dah bis cete cepat2 aku blah hahaha xde feel tp yang paling best aku xbayar tiket 2 coz bro ben yang BELANJA so aku x rugi just rugi masa ERMMM... 
KyLeRiL :-

3 comments:

Unknown said...

Kalo macam tu sa pn xnk tgk la.. huhu

Lazada Giveaway 5X RM100 vouchers : Top 5 Item Nak Beli

Sham said...

Salam kenal bro...

Okla tu org dh payung xla rasa rugi sgt kan...hee3

Btw i folow u...

Mawardi yunus said...

haha nasib baik x juin. kbai

© KyLe RiL All rights reserved | Theme Designed by